Rolul rafturilor metalice în creșterea vânzărilor dintr-un magazin

0
444
Rafturi metalice

Trăim într-o perioadă în care datorită concurenței acerbe, proprietarii marilor magazine și nu numai fac eforturi susținute pentru a atrage atenția consumatorilor. Iar în acest proces un rol extrem de important îl joacă rafturile, fără de care un magazin nu s-ar putea organiza corespunzător. Cu alte cuvinte, rafturile reprezintă elementul de legătură dintre consumator și magazin.

În momentul în care o persoană intră în magazin, observă rafturile pe care sunt așezate diverse produse, care mai de care mai interesante și utile. Din acest motiv, am decis să discut în acest articol despre rolul pe care rafturile metalice îl au creșterea vânzărilor datorită schimbării aspectului magazinului și atragerii atenției potențialilor clienți. Și nu este vorba despre orice fel de rafturi, ci de rafturi oferite de cei de la Rafturi Metalice de la A la Z.   

Foarte multe dintre produsele care se cumpără într-un magazin reprezintă cumpărături din impuls, adică produse pe care consumatorii nu au avut intenția de a le cumpăra, dar le-au cumpărat fiindcă le-au atras atenția atunci când le-au văzut pe raft.

Consumatorii aleg din impuls produse de pe diverse rafturi metalice

Supermarketurile folosesc diverse rafturi metalice pentru a atrage atenția potențialilor consumatori, dar nu se axează doar pe determinarea cumpărăturilor din impuls. Fiecare aspect legat de amenajarea magazinului- de la amplasarea produselor aproape de intrarea în magazin, la rafturile cu produse la promoție și dulciurile de la caserie este gândit cu scopul de a stimula cumpărăturile la întâmplare.

Acestea se străduiesc să comunice cumpărătorilor că produsele lor sunt proaspete, de aceea plasează la intrare flori pentru a crea o imagine pozitivă despre magazin. Consumatorii intră întotdeauna într-un magazin care are un aspect frumos, miroase bine și dă impresia de proaspăt.

Prin urmare, de îndată ce își dau seama de aceste lucruri vor intra și vor începe să caute produsele cele mai proaspete, astfel vor descoperi în apropierea florilor rafturile cu legume și fructe de pe care își vor alege produse proaspete, pe care le vor pune în coș chiar dacă nu se află pe lista de cumpărături.

Și apoi își vor dori să descopere și mai multe produse interesante existente în magazinul care le-a atras atenția cu aspectul și mirosul său plăcut. Se vor uita de la un raft de mijloc la altul, vor analiza produsele expuse și vor alege pe lângă produsele de pe listă și produse noi, cărora nu le pot rezista, fie datorită prețului bun, fie aspectului lor.

Și vor ajunge și la produsele de patiserie care îi vor face să saliveze și să le fie foame. Și cu cât le va fi mai foame, cu atât vor cumpăra mai multe produse apetisante, frumos așezate pe rafturi.

Călătoria prin magazin continuă, iar coșul se umple pe nesimțite cu produse ispititoare de pe rafturile de perete.  Consumatorul nici nu-și dă seama cum trece timpul.

Consumatorii pierd noțiunea timpului plimbându-se printre rafturile metalice cu sute produse atractive

Nimic nu mai contează în această aventură. Deși timpul zboară cu repeziciune, acesta pare a se fi oprit în loc pentru consumatori datorită rafturilor pline de produse extrem de diverse. Ispita este prea mare pentru a-i putea rezista. Culorile contrastante de o parte și alta a rafturilor, opțiunile diferite precum preparate din carne și condimente, menite să satisfacă nevoile consumatorilor îi determină să pună în coș fel de fel de produse, ignorând timpul și faptul că ei au venit în magazin doar pentru anumite produse.

Odată ajunși la casa de marcat, cumpărăturile continuă, căci nu rezistă tentației de a cumpăra și câteva dulciuri care le sar în ochi în timp ce așteaptă derularea benzii cu produse.

Rolul rafturilor metalice în creșterea vânzărilor nu poate fi sub nicio formă negat. Este evident faptul că, dacă produsele nu ar fi expuse pe rafturi metalice, bine organizate, produsele din magazin nu ar mai atrage atenția potențialilor cumpărături, iar vânzările ar stagna sau nu ar mai avea loc.

Comentează cu Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here