Regulile de cumpărare pentru inelul de logodnă

0
261
Inel de logodna
  1. Norma salarială brută de trei luni. Această regulă prevede că, dacă un bărbat castiga 8000 de dolari pe an, ar trebui să cheltuiască 1000 de dolari pe un inel de logodnă! Nu există nicio rimă sau motiv pentru care un bărbat ar trebui să-și cheltuiasca 3 luni din salariul său brut pe un inel de logodnă, să nu mai vorbim de 2 luni.

1b) Norma salariului net de trei luni. Nebunie!!!

1c) Norma salarială brută sau netă de două luni. Chiar atat?

1d) Norma salariului brut sau net de 1 lună. OK, nu atât de rău ca este sub 1/10 din venitul brut sau net al unui bărbat. Din nou, aici mergem cu regula 1/10 pentru cumpărarea de mașini, ceea ce indică ceva frumos.

2. Regula de vârstă. O altă regulă nebună este ca bărbatul să cumpere un inel de calitate a cărui mărime este echivalentă cu vârstei femeii. De exemplu, dacă bărbatul face propunereade cererein casatorie unei femei de 32 de ani, ar trebui să cumpere un inel Giulia de logodnă cu diamant de 3.2 carate! Wow!

Ce se întâmplă dacă mireasa este in varsta? Un bărbat ar trebui să cumpere un inel pentru  vîrsta de 50 de ani, un inel de 5 carate?

3) Regula Hotness. Aceasta ar putea fi regula cea mai periculoasă pentru bărbați, deoarece este totală sau nu. În esență, fiecare om înainte de propunere va spune cât de frumoasă este prietena lui. Problema cu baie de laude, cum ar fi „Tu ești cea mai frumoasă femeie din lume” sau „Frumusețea ta face stelele să pară slabe” este că ai setat așteptările incredibil de mari!

Logodnicul tău va crede pe bună dreptate că dacă ea este cu adevărat cea mai frumoasă femeie din lume, ea ar trebui să obțină cea mai mare și mai frumoasă piatra pretioasa din lume! Dacă eu sunt un 10/10, atunci îmi dai cel mai luxos inel de logodnă de fata cu  toate prietenele mele. Femeile se vor preface că vă spun că nu le pasă de ce inel primesc, dar nu ascultați, nu pentru o secundă, dacă nu doriți să începeți să dormiți pe canapea fără un motiv întemeiat.

Comentează cu Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here