Există trei moduri în care puteți spune o anvelopă de iarnă de la Hilserv este uzata si ca s-a transformat intr-o anvelopă de vară vizibil: anvelopele de iarnă sunt mai profunde, au un model de rulare diferit și au marcaje suplimentare pe pereții laterali.
Marcarea pereților laterali
Pentru un novice, cel mai simplu mod de a identifica o anvelopă de iarnă este să căutați un simbol al muntelui cu trei vârfuri și fulg de zăpadă (3PMSF) pe peretele anvelopei, precum și literele M și S (noroi și zăpadă). Simbolul 3PSMF indică faptul că pneul a depășit performanța minimă pe zăpadă, astfel cum este prevăzut în Regulamentul UE 661/2009 privind siguranța autovehiculelor.
Aceasta este o reglementare relativ nouă, introdusă în noiembrie 2012. Simbolul M + S a fost folosit timp de ani de zile de producătorii de anvelope pentru a-și diferenția anvelopele de iarnă de cele de vară.
Învelișurile de cauciuc ale anvelopei sunt mai adânci, ceea ce permite zăpezii și umezelii să se acumuleze în cavități. În mod ciudat, zăpada este excelentă pentru prinderea pe zăpadă, astfel că aceste trepte adânci ajută foarte mult la tracțiune. Din acest motiv, este important să înlocuiți anvelopele de iarnă înainte ca benzile de rulare să atingă un minim legal de 1,6 mm. Vă recomandăm să le schimbați la 4mm.
Avvelopa de iarna:
- Oferă un simbol al muntelui cu trei vârfuri și fulgii de zăpadă
- Conține un conținut ridicat de cauciuc natural și, prin urmare, rămâne moale la temperaturi scăzute
- Au caneluri adânci în banda lor de rulare
- Utilizați caneluri înguste de interconectare pentru a rupe zăpada, gheața și gheața
Formatul de rulare și compus
Trenurile anvelopei de iarnă au, de asemenea, un model distinctiv cu numeroase fante înguste (cunoscute sub denumirea de „sipes”) în blocurile de rulare. Aceste interlock, muscatura in zăpadă și gheață pentru a asigura o tracțiune suplimentară și o frânare îmbunătățită.
Un al patrulea diferențiator, deși nu este vizibil, este compusul anvelopei. Anvelopele de iarnă conțin mai mult cauciuc natural decât anvelopele de vară, astfel încât acestea să rămână moi la temperaturi sub +7 grade C, ceea ce le face mai capabile să prindă în condiții reci, umede, înzăpezite și înghețate.