Cele mai importante motive ale recentei popularități a evenimentelor virtuale

0
75

Evenimentele virtuale au fost, pentru oamenii prinși în pandemie, unele dintre cele mai importante și interesante distracții existente. Astfel, industria evenimentelor virtuale a și-a văzut startul și creșterea considerabilă a popularității. De la concerte până la jocuri cu pacanele online și turnee de poker, toate aceste evenimente au avut o pondere importantă în popularizarea lumii virtuale.

Dar care sunt cele mai importante motive ale recentei popularități a evenimentelor virtuale? Citește acest articol pentru a afla sursa de popularitate a acestor lucruri.

Pandemia și lockdown-ul

Izolarea totală care a avut loc în anul 2020 odată cu apariția noului virus a adus la multe schimbări radicale din practic toate industriile posibile. Aceste schimbări au atins și industria de entertainment care, odată cu interzicerea ieșirii din casă, a trebuit să se adapteze la aceste condiții. Astfel și au apărut aceste evenimente virtuale în care oamenii puteau participa la evenimentele favorite fără ca să iasă din casă sau să se expună riscului de infectare.

Acum însă, odată cu lenta dar sigura dispariție a acestei pandemii, există totuși oameni care s-au îndrăgostit de acest tip de eventimente. Din inerție, oamenii nu mai vor să iasă dinc caăî pentru a participa la evenimetele favorite, de aceea, o mare parte din acestea sunt organizate atât virtual cât și fizic. Pandemia și necesitatea oamenilor de a fi închiși în casă este, din punctul meu de vedere, cea mai importantă cauză a popularizării evenimentelor virtuale.

Sponsori și bani

Odată ce am stabilit faptul că aceste evenimente se bucură de o popularitate mare și de ce, este timpul să vorbim și despre banii. Un motiv important al deselor organizări de evenimente virtuale sunt sponsorii care sunt gata să plătească sume astronomice de bani pentru a fi reclamați în cadrul acestor evenimente. Odată ce auditoriul evenimentelor virtuale poate fi comparat cu cel al evenimentelor fizice, sponsorii plătesc o cantitate egală sau chiar mai mare de bani pentru prezența logo-ului lor.

Un organizator de asemenea evenimente virtuale poate găsi, în mediu, circa 14 sponsori pentru evenimentul său. Astfel, fiecare dintre părțile organizării unui asemenea eveniment sunt în avantaj și profit. Sponsorii primesc o reclamă rentabilă și foarte populară, organizatorii primesc banii de pe biletele și de pe sponsori pentru a ieși în profit și organiza alte evenimente în viitor iar auditoriul primește evenimentul de care avea nevoie.

Dezvoltarea științei și a altor ramuri importante

Când te referi la un eveniment virtual, majoritatea dintre noi se gândesc la diferite concerte, stream-uri și evenimente care fac parte din industria de entertainment. Deși o mare parte din aceste evenimente chiar fac parte din industria distracțiilor, există evenimente virtuale cu o mare pondere în dezvoltarea armonioasă a lumii în care trăim. Da, vorbesc despre conferințe științifice, trade shows și chiar expoziții de artă și cultură.

Aceste evenimente virtuale nu numai că atrag sponsori de rang internațional care vor să fie reclamați celor mai luminate minți ale pământului dar și, prin intermediul uniunii a mai multor oameni de știință din toată lumea, împing spre un viitor mai bun societatea umană. Înainte de apariția evenimentelor virtuale, pentru a organiza o conferință era nevoie de sute sau chiar milioane de dolari și luni de organizare. Acum însă este de ajuns să organizezi o conferință virtuală în care fiecare om ar putea lua cuvântul și toate ideile se vor asculta, fără ca oamenii de știință să fie nevoiți să se întâlnească și să călătorească în alte țări pentru asta.

Cum măsori succesul unui eveniment virtual?

Odată ce am vorbit despre cauzele principale ale popularității evenimentelor virtuale, trebuie să vorbim și despre care sunt acei parametri care determină gradul de succes al unui eveniment virtual în parte. Iată o listă de cei mai importanți parametri de care trebuie să ții cont dacă vrei să organizezi o conferință de succes:

  • Numărul de înregistrări comparat cu numărul de oameni care nu a fost prezent;
  • Numărul de vizitatori al website-ului(dacă ai unul) după ce conferința sa terminat;
  • Numărul de noi vizitatori al aplicației(dacă ai una) după ce sa terminat conferința;
  • Folosește diferite canale de feedback pentru a afla opinia participanților;
  • Urmărește profitul și venitul generat de aceasta conferința;
  • Numărul de oameni care participă activ la conferință.

Acestea sunt cele mai importante metrice de care trebuie să ții cont dacă vrei să măsori popularitatea reală a conferinței tale.

Cât este de mare piața de evenimente virtuale?

Capitalizarea tuturor evenimentelor virtuale în anul 2021 a fost de circa 94.04 miliarde de dolari. Experții presupun că, dacă industria evenimentelor virtuale va continua creșterea cu aceeași viteză, aceasta va fi cu 23.7% mai mare în anul 2028. Acești parametri dovedesc faptul că industria evenimentelor virtuale, deși nu a ajuns încă la mărimile evenimentelor fizice, este o ramură ce se dezvoltă rapid și are o creștere cât se poate de interesantă din punct de vedere economic.

Da, industria evenimentelor virtuale este una dintre cele mai populare și profitabile ramuri ale industriei de distracții. Popularitatea acesteia este cauzată de o mulțime de factori, cei mai importanți dintre ei fiind cei expuși mai sus. De aceea, dacă ai fost vreodată invitat la un eveniment virtual, este cazul să te duci.

Comentează cu Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here