Este greu de crezut ca un brand poate supraviețui în prezent fără o prezență online bine pusă la punct. Pe lângă o strategie inteligentă, este nevoie de tehnici și soluții care să impresioneze publicul și să creeze engagement. Dacă te întrebi cum poți fi pe placul noilor generații de consumatori, nu trebuie să cauți prea departe. Răspunsul se află chiar în mediul online – cel mai adesea, pe rețelele de socializare.
Descoperă care sunt cele mai eficiente metode de a crește vizbilitatea în mediul online!
- Meme-uri
În funcție de “vocea” pe care o are compania ta în comunicarea cu consumatorii, poți apela la tehnici mai joviale sau la un ton conservator. Cu toate acestea, dacă te adresezi preponderent unui public tânăr, din generația milenialilor sau generația X, va trebui să-i stimulezi adesea și să le vorbești pe “limba” lor. Aceștia apreciază mult meme-urile. Află ce este un meme și utilizează-l din când în când pe paginile de social media. Te poți folosi de ele pentru a transmite informație într-o modalitate foarte succintă sau pentru a participa la dialogul colectiv care se creează în social media pe seama evenimentelor curente.
- Reels pe Instagram
Dacă activezi într-o industrie care se folosește de “escapism” ca metodă de a ajunge la consumatori, atunci postările de tip Reel, de pe Instagram, sunt perfecte pentru brandul tău. Uploadeaza filmări scurte, din călătorii, de la clienți sau din experiențele tale și ale angajaților. Cu cât clipul este mai reușit (are o calitate bună și surprinde peisaje frumoase, cu o încadrare bună), cu atât va genera mai multe reacții și va avea un reach mai mare. În scurt timp, vei vedea că numărul de followeri va crește considerabil. Această tehnică este potrivită și pentru cei din industria amenajărilor sau cea hotelieră.
- Infografice
Cu ajutorul acestora, poți condensa o cantitate mare de informații complexe, într-un mod ușor de înțeles pentru publicul larg. Așa că, dacă vrei să explici anumite fenomene consumatorilor tăi, nu ezita să folosești instrumente online cu ajutorul cărora să generezi infografice utile. Prin designul lor, ele atrag privirile celor care navighează pe Internet și te ajută să-ți demonstrezi expertiza în domeniu.
- Grafică 3D pe website
Dacă vrei să creezi o impresie plăcută prin intermediul site-ului tău, atunci animațiile 3D sunt o metodă excelentă de a câștiga admirația publicului. Cu ajutorul specialiștilor în grafică 3D, poți concepe videoclipuri de prezentare, cataloage inedite sau alte creații digitale care să capteze atenția vizuală a consumatorilor.
- Call to Action
Nu ezita să-i îndemni pe consumatori să acționeze, pornind de la postările tale. Cere-le părerea, încurajează-i să-și împărtășească experiențele, să aleagă dintre variantele propuse de tine cu privire la diverse produse sau servicii sau chiar să încarce pe diverse platforme conținut creat de ei. Interacțiunile autentice dintre brand și clienți au efecte benefice pentru câștigarea încrederii publicului.
Așadar, nu ezita să utilizezi aceste metode, dar și alte tehnici pentru a-ți crea o prezență puternică online. De asemenea, evită aceste greșeli comise de multe dintre companii, iar brandul tău se va bucura de notorietatea meritată.